Görkori fajták

Attól függően, hogy mit szeretnél a görkorival csinálni, más-más fajtát érdemes választanod.

Agresszív görkori
Az ezen az oldalon található trükkök többségét agresszív görkorival lehet a legjobban (vagy kizárólagosan) megcsinálni. Ezek a görkorik kicsi, kemény kerekekkel, erős sínnel és csúszásra kialakított helyekkel vannak kialakítva, így nyugodtan lehet ugrálni velük, nem lesz bajuk. A csúszásokat (néhány extrém kivétellel) kizárólag ilyen görikkel lehet megcsinálni. Külön fék soha nincs rajtuk.

Fitness görkori
A fitness görkorik állnak a legtávolabb az agresszív görkoriktól: puha, nagy kerekeik vannak, így gyorsan lehet velük haladni, jól tapadnak, és általában vagy van rajtuk fék, vagy adnak külön felszerelhető féket mellé. Ezekkel a görikkel nem lehet csúszkálni, és az ugrálást se nagyon bírják.

Freestyle görkori
A freestyle görik kicsit a fitness és az agresszív görik között vannak: bár a kerekek nagyok és puhák, valamint csúszkálni nem lehet velük, maga a kialakítás nagyon strapabíró, így ugrálásra, lépcsőn legurulásra alkalmasak.

Gyorsasági görkori
A gyorsasági (speed) korik a nagy sebességre vannak optimalizálva. Általában nem négy, hanem öt kerekük van, hatalmas méretűek, és a cipő nem fogja a bokát. Kifejezetten gyors, hosszú távú görizésre vannak kitalálva, ugrálásra nem alkalmasak.

Terepgöri
A terepgöri kevésbé elterjedt görkorcsolya fajta. Ezeknek általában 2 vagy 3 db kerekük van, azok azonban még a speedgöriknél is nagyobbak, és néha levegő is van bennük. Ezek a görik a terepen való gurulásra vannak optimalizálva. Általában nehezebb fordulni velük, viszont nagyon jól bírják az extrémebb felületeket is.

Evoidjan. 16.

Hiba jelentéseHiba jelentése

Kapcsolódó trükkök

Összes trükk

Hozzászólások

Hozzászólás írásához jelentkezz be vagy lépj be Facebookkal!