Backflip

Először gumiasztalon, majd szivacsgödörben érdemes gyakorolni a hátraszaltót, és kemény felület felett csak akkor érdemes próbálkozni, ha ott már nagyon jól megy. Az első éles próbáknál érdemes lehet szintén szivacsra, baráti biztosítás mellett gyakorolni.

Az első 10-15 ugrás csak előre szólok úgy fog sikerülni hogy levegőbe forogsz 45, aztán 90 fokokat.
Nem kell türelmetlenkedni, a 70-100. ugrás környékén meg lehet próbálni élesbe is.

Minél nagyobb lendületet próbálj meg felvenni, és ha az ív végére értél, minél jobban rugaszkodj felfelé (a felfelé ugrást segíti ha a kezedet is lendíted).
Próbáld meg hátrahúzni a fejed a levegőben, és kiforogni a 360 fokos fordulatot.
Eléggé nehéz elmagyarázni, de sokkal egyszerűbb és látványosabb trükk mint például az 540.
Sajnos amennyivel egyszerűbb és látványosabb, annyival veszélyesebb is.

Sok sikert a gyakorlásához!
Hozzászólások
Hozzászólás írásához jelentkezz be vagy regisztrálj!
2013. március 13. 14:35
2010-ben nem nagyon láttam kecsón a pályán másik korist.
2010. október 15. 15:48
szivacs medencébe lehet gyakorolni:)
Szerző
  • Free
  • 2010. július 4.
Címkék

Harmadik féltől származó sütiket (cookie-kat) használunk a megjelenő reklámok személyre szabása és statisztikai adatok gyűjtése érdekében, valamint sütikben tároljuk a beállításokat. A sütikről részletes tájékoztató olvasható adatvédelmi tájékoztatónkban. A süti beállításokat lehetőség van személyre szabni ezen az oldalon vagy az "Elfogadom" gombra kattintva hozzájárulhatsz az összes süti használatához.