Gibbon

A két lábad kifordítod úgy, hogy a sarkaid egymás felé néznek, és így haladsz.

A probléma általában az szokott lenni, hogy nem tudod eléggé kifordítani a lábaid és ezért csak egy apró kört teszel, ahelyett hogy egyenesen haladnál. Ezen a gyakorlás segít. A lábad bárhol nyújthatod akár ülés közben is, és nincs más tennivalód, mint időnként görkoriban is próbálgatni. Általában nem kell hozzá sok idő hogy menjen, bár nagyon ritkán előfordul, hogy valakinek az antigibbon (ugyanez csak befele vannak fordítva a lábaid és a lábujjaid néznek egymás felé) megy és a gibbont csak nehezen tudja megtanulni.
Hozzászólások
Hozzászólás írásához jelentkezz be vagy regisztrálj!
2008. április 10. 20:17
heh én ezt megtudom!! és lehet fokozni pl: a hátsó kerekeken gurulsz vagy az elsőkőn vagy egyik lábaddal a hátsón a másikkal az elsőn xD
Szerző
  • Evoid
  • 2005. március 17.
Elfogadom

Az oldalon harmadik féltől származó cookie-kat (sütiket) használunk a megjelenő reklámok személyre szabása és statisztikai adatok gyűjtése érdekében. Az oldal használatával elfogadod a cookie-k alkalmazását. Több információ